Enstitü Yönetim Kurulu Kararları

Toplantı Tarihi 21.11.2024   Toplantı Sayısı 45

 

Karar 45/15-  Enstitümüzde  Toplumsal Katkı Öncelikli Alanlardan ‘SAĞLIKLI BİREYLER’’, "GENÇ EĞİTİMİ" ve "DEZAVANTAJLI GRUPLAR" arasından En Başarılı Doktora Tez Ödülleri Yarışması başvurularında, 2024-2025 Eğitim Öğretim yılı Güz yarıyılından başlamak üzere mezuniyet töreni tarihinin belirlenmesi ile birlikte , duyuruların yapılmasına, ödül değerlendirme jürisinin kurulmasına, aşağıda belirtilen değerlendirme kriterleri tablosunun kullanılmasına ve sıralamada ilk 3 ‘e giren öğrenci ve danışmanlara teşekkür belgesi ve/veya plaket takdim edilmesine oy birliği ile karar verildi.
 

GAZİ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

Toplumsal Katkı Öncelikli Alanlardan ‘SAĞLIKLI BİREYLER’’, "GENÇ EĞİTİMİ" ve "DEZAVANTAJLI GRUPLAR" arasından

En Başarılı Doktora Tez Ödülleri Yarışması

             Her bir ölçütü en düşük 0 en yüksek 10 olacak şekilde puanlayınız

ÖLÇÜTLER

PUAN

  1. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile İlgili Tez Konusu Olması*

  1. Üniversitemiz Toplumsal Katkı Öncelikli Alanları ile İlgili Tez Konusu Olması**

  1. Tez Çalışmasının Projelendirilmesi

  1. Tezden Üretilmiş Yayın

  1. Tez Kapsamında Alınmış ya da Başvurusu Yapılmış Patent, Faydalı Model Belgesi

  1. Tezden Üretilmiş Tebliğ

  1. Tezin Adının, Çalışma Konusunu Açık ve Yeterli Olarak İfade Etmesi

  1. Topluma katkısı/Toplumsal faydaya dönüşme potansiyeli

  1. Gazi Üniversitesi Toplumsal Katkı Politikası***

  1. Tez ile İlgili Genel Kanaat Değerlendirmesi

TOPLAM

*: Yoksulluğa Son; Açlığa Son; Sağlık ve Kaliteli Yaşam; Nitelikli Eğitim; Toplumsal Cinsiyet Eşitliği; Temiz Su ve Sanitasyon; Erişilebilir ve Temiz Enerji; İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme; Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı; Eşitsizliklerin Azaltılması; Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar; Sorumlu Üretim ve Tüketim; İklim Eylemi; Sudaki Yaşam; Karasal Yaşam; Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar; Amaçlar için Ortaklıklar

**: Çevre Bilinci, İnsan Hakları ve Etik İlkeler, Yaşam Boyu Öğrenme, Cinsiyet Eşitliği, Enerji Verimliliği, Sağlıklı Bireyler, İklim Değişikliği ile Mücadele, Genç Eğitimi, Kültür, Sanat ve Kültürel Miras Farkındalığı, Üniversite-Sanayi İş Birliği, Girişimcilik, Atık Yönetimi, Bağımlılıkla Mücadele, İnovasyon, Engelsiz Üniversite, Dezavantajlı Gruplar, Sosyal Sorumluluk Bilinci Kapsayıcı ve Nitelikli Eğitim, Erişilebilir ve Temiz Enerji

***: Toplumsal Katkı Politikamız:

  • Toplumun ihtiyaçlarına uygun eğitim-öğretim faaliyetlerini gerçekleştirmek ve sosyal sorumluluk bilincinin yaygınlaştırılmasına katkı sağlamayı,
  • Ekonomik, sosyal, kültürel, eğitim ve teknoloji alanlarında bilimsel araştırmalar ve danışmanlık yaparak bölgesel gelişmeye katkı sağlamayı,
  • Toplumda yaşam boyu öğrenme kültürünün oluşturulmasına ve öğrenme becerilerinin kazandırılmasına katkı sağlamayı,
  • Yerel yönetimlerle iş birliğiyle projeler hazırlamak ve bu projelerin hayata geçirilmesiyle yerel kalkınmanın gelişmesine katkı sağlamayı,
  • Teknolojik yenilik ve uygulamaların Teknoloji Geliştirme Bölgesi, Teknoloji Transfer Ofisi ve Araştırma-Geliştirme Merkezlerinin destek faaliyetleriyle ortaya çıkan ürünlerin iş çevrelerine duyurulması ve nitelikli eleman ihtiyacı için gereken eğitimlerin sağlanmasıyla bölgenin kalkınmasını sağlamayı,
  • Üniversite ve sanayi işbirliği kapsamında yapılan akademik çalışmalar süresince daha nitelikli bilim insanı yetiştirmenin yanı sıra sanayinin gereksinimlerini sağlayacak çalışmalara katkı sağlamayı,
  • Çevre sorunlarına çözüm geliştirici önlemler almayı, öneriler sunmayı ve farkındalık oluşturmayı,
  • Araştırmalarla bölgenin kültürel zenginliklerinin ortaya çıkarılmasına, korunmasına ve geliştirilmesine katkıda bulunmayı,
  • Sağlık hizmetleri kapsamında, sağlığın korunmasına ve kalitesinin artırılmasına yönelik bilgilendirmeler yapmayı ve sağlık sorunlarının tüm aşamalarında hizmet vermeyi,
  • Sağlıklı yaşam için spor faaliyetlerinin yaygınlaştırılmasını teşvik etmeyi, sporun topumun her kesimine ulaşması için imkân sunmayı,
  • İnsana saygı temel değerini benimseyen bir üniversite olarak özel gereksinimli bireylerin ihtiyaçlarına yönelik eğitim-öğretim, sosyal ve kültürel faaliyetlerin yanı sıra fiziki alt yapının geliştirilmesine katkı sağlamayı,

ilke edinmiştir.

             Jüri üyesinin adı soyadı: ………………………………………….. İmza:………………………….. Tarih: …../…../…..

Toplantı Tarihi 24.10.2024   Toplantı Sayısı 40

 

Karar 40/15- Enstitümüzde yapılan Danışmanlık Eğitiminin’’Lisansüstü Eğitimde Kalite ve Danışmanlık Süreçleri Bilgilendirme Toplantısı’ olarak değiştirilmesine oy birliği ile karar verildi.

Karar 40/16- Öğrenci işleri ve Enstitü Yönetim Kuruluna yeni başlayacak idari/akademik personele, iş akış süreçlerinin tanıtımının yapılmasına, bunun sürekliliğinin sağlanmasına ve ilk olarak da 24.10.2024 tarihli yönetim kurulumuzun sonunda bu sunumun tüm yönetim kurulu üyelerimiz ile öğrenci işleri personelimize, Cengiz ÇATAL tarafından yapılmasına oy birliği ile karar verildi.

Karar 40/17- 29.02.2024 tarihli Enstitü Yönetim Kurulu kararı olan Karar 09/21 – Enstitü bünyesinde laboratuar kurulması için proje yazılmasına oy birliği ile karar verildi. kararının BAP Birimine iletilmesine ve Enstitü bünyesinde uluslararası kalite süreçleri kapsamında Sağlık Bilimleri Enstitüsü özelinde ek bir BAP projesi desteği verilmesi hususunun ilgili birime iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

 

Toplantı Tarihi 12.07.2024   Toplantı Sayısı 26

 

Karar 26/28- Enstitümüzde bahar dönemi sonunda her yıl bahar döneminin sonu veya bitişini takiben 1 ay içinde mezuniyet töreni yapılmasına oy birliği ile karar verildi.

Toplantı Tarihi 12.07.2024   Toplantı Sayısı 26

Karar 26/28- Enstitümüzde bahar dönemi sonunda her yıl bahar döneminin sonu veya bitişini takiben 1 ay içinde mezuniyet töreni yapılmasına oy birliği ile karar verildi.

Karar 26/29 -KİP EÖ 2024/96: Doktora tez ödülüne başvuru yapan ve taban puanı geçen tüm adaylara teşekkür belgesi verilmesi göstergesi gereği, 2024 yılından itibaren doktora tez ödülüne başvuran ve taban puan geçen tüm adaylara teşekkür belgesi verilmesine oy birliği ile karar verildi.

Karar 26/30- Sağlık Bilimleri Enstitüsü 2024-2028 DÖNEMİ BİRİM STRATEJİK PLANI İzleme raporunun ekteki şekli ile kabulüne ve Stratejik Plan Ekipleri ile Danışma Kurulu üyelerine, düzeltici faaliyet önerilerinin alınması için yazı ile gönderilmesine oy birliği ile karar verildi.

Karar 26/31 - Enstitü öğrencilerinin / mezunlarının önemli bir ürünü olan lisansüstü tez çalışmalarının toplumsal katkıya yansımalarının değerlendirilmesi ve izlenmesi ile ilgili süreçlerin bulunmaması konusu, gelişmeye açık yönümüz olarak belirlenmiş olup (KAR 2022), yapılan ilk Mezuniyet Töreninde bu konu gündeme alınıp Toplumsal Katkı Öncelikli Alanlardan Dezavantajlı Gruplara yönelik olarak Toplumsal Katkı Ekibimiz tarafından seçilen en güçlü tez, Mezuniyet Törenimizde de taçlandırılarak kamuoyu ile de paylaşılmıştır. Bundan sonraki süreçte de her yıl, bir önceki yılda hazırlanan tezler, Toplumsal Katkı Ekibimiz tarafından incelenecek ve Toplumsal Katkı Öncelikli Alanlardan en güçlü görülen 3 tez sıralamaya alınarak plaket takdimi ile ödüllendirilmesine,Bundan sonraki yıllarda özellikle  Bağımlılıkla Mücadele Dezavantajlı Gruplar ve Sağlıklı bireyler başlıklarıni içeren tezlerin bu kapsamda değerlendirilmesine, konunun Sosyal İşler ve Toplumsal Katkı Koordiantörlüğü ile anabilim dalı başkanlıklarına iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

Karar 26/32 – Tezlerden yapılan patent başvuruları ya da alınan patentlerin 2024 Temmuz ayından itibaren Enstitümüze künyeleri ile iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

Karar 26/33 – Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik dersinde, aşağıda belirtilen düzenlemenin yapılarak, web sayfası Ders Tanımlama Formlarında düzenlemenin yapılmasına ve kararın EÖKK ne iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

 

Toplantı Tarihi 27.06.2024   Toplantı Sayısı 24

 

Karar 24/18/- 05 Temmuz 2024 tarihinde saat 10.00'da Sağlık Bilimleri Enstitüsü /KAPUM işbirliğinde, "Sağlık Bilimleri Enstitüsü Mezunları ve Mezun Adayları" için Eczacılık Fakültesi Konferans Salonu'nda mezuniyet töreninin yapılmasına oy birliği ile karar verilmiştir.

Karar 24/21-‘ (Karar 22/12- 23.05.2024 tarih ve 20 numaralı Enstitü Yönetim Kurulu 19 sayılı kararında yer alan tezlerin ilk incelenmesi neticesinde, Toplumsal Katkı "SAĞLIKLI BİREYLER" öncelikli alanı başta olmak üzere, "GENÇ EĞİTİMİ" ve "DEZAVANTAJLI GRUPLAR" alanlarından, seçilmiş olan tezlerden, ilk üçe girecek şekilde derecelendirilme yapılması için, kararın, Toplumsal Katkı Ekip üyelerine iletilmesine oy birliği ile karar verilmişti.  

Nörobilim programında Prof.Dr.Bülent Cengiz danışmanlığında mezun doktora öğrencisi Hasan KILINÇ’ın ‘’Görme Engelli Bireylerde Duyusal Girdi İşlemesi ve Duyusal Plastisite Üzerine Bir Çalışma’’ adlı 2023 tarihli doktora tezi, Toplumsal Katkı Öncelikli Alanlardan Dezavantajlı Gruplara Yönelik Çalışmalar içinde en güçlü tez olarak ödül almaya hak kazanmıştır ve oy birliği ile karar verilmiştir. (DETAY)

 

 

Toplantı Tarihi 23.05.2024   Toplantı Sayısı 20

Karar 20/19-   Enstitümüzden 2023 yılı mezun olan öğrenci listesi ve tez konuları aşağıdaki tabloda yer almakta olup,  Gazi Üniversitesi Toplumsal Katkı Öncelikli Alanları başlığı altındaki konularla, tez başlıklarının arasında varsa ilişkinin incelenmesi için Enstitümüz bünyesinde, Toplumsal Katkı Ekibinin de içinde yer aldığı bir Değerlendirme Komisyonu kurulmasına, sonuçların da plaketle ödüllendirilmesine oy birliği ile karar verildi.

 

DEĞERLENDİRME KOMİSYONU

Prof.Dr.A.Gülçin SAĞDIÇOĞLU CELEP

Prof.Dr.İlkay PEKER

Dr.Öğr.Üyesi Ece SALİHOĞLU

Öğr.Gör. İnci İNCELEME

 

Toplantı Tarihi 29.02.2024   Toplantı Sayısı 9

Karar 09/19 - Enstitümüz tarafından daha önce yapılmış olan gerek Ağaç Dikme Etkinlikleri (ortaokullarla ve kendi lisansüstü öğrencilerimizle) gerekse de anaokullarına ve belediyelerin Hanım Lokali gibi birimlerine yapılan ziyaretler sonrası Enstitümüzden talep edilen ve her yıl yapmakta olduğumuz anket sonuçlarından alınan talepler neticesinde, Sağlık Bilimleri Enstitüsü kapsamında, kurumsal olarak yapılacak Sağlık Bilimleri alanlarını kapsayan eğitim taleplerinin, çevrim içi ya da Üniversitemizin uygun olabilecek konferans salonları ile talepte bulunan kurum ve/veya kuruluşların sağlayabileceği toplantı salonlarında konferans/çalıştay gibi eğitim faaliyetlerinin yapılabilmesi hususunda, Toplumsal Katkı ve Sosyal İşler Kurum Koordinatörlüğünden de görüş alınarak planlama yapılmasına oy birliği ile karar verildi.

 

Karar 09/20 - Birim İç Değerlendirme Raporu hazırlanırken,

YÖKAK Değerlendirme Ölçütleri,

Kurum Stratejik Plan amaç ve hedefleri

Birim Stratejik Plan amaç ve hedefleri  

Strateji Eylem Planı (SEP)

Kalite İyileştirme Planı (KİP)

YÖKAK 2022 yılı GÜ Kurumsal Akreditasyon Raporu (KAR) 2022 tespitleri (özellikle "Sonuç ve Değerlendirme" kısmında yer alan "Geliştirmeye Açık Yönler ve Öneriler") kapsamında yürütülen çalışmalar, ilgili SP Hedefi/SEP/KİP kodları ve KAR tespitleri ile ilişkilendirerek anlatılmalıdır. 

Gereği, Sağlık Bilimleri Enstitüsü Birim İç Değerlendirme Raporu da SP Hedef, SEP ve KİP kodları ile ilişkilendirilerek hazırlanmıştır. Enstitü Yönetim Kurulumuzda da görüşülerek oy birliği ile kabul edilmiştir. Ayrıca bu görüşmeler neticesinde; 

1.Karar 09/19 alınmıştır.

2.Mikrokredilendirme konusunda konferans yapma kararı alınmıştır.

3.Anabilim dalı başkanlıklarından mikrokredilendirme konusunda (mikrokredilendirilebilecek derslerinin bilgisinin tarafımıza iletilmesi) görüş sorulması ve sonrasında Enstitü Eğitim Komisyonu ile çalışma yapılması kararı alınmıştır.

 

Karar 09/21 – Enstitü bünyesinde laboratuar kurulması için proje yazılmasına oy birliği ile karar verildi.

 

Toplantı Tarihi 20.07.2023   Toplantı Sayısı 34

Karar 34/15 -Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğünün 17.07.2023 tarih ve E.703999 sayılı yazısı görüşüldü.

Üniversitemizin 97. Yıl Etkinlikleri kapsamında doktora öğrencilerinin katılımıyla "En Başarılı Doktora Tez Ödülü Yarışması" yarışması ile ilgili yazı ekinde gönderilen

"Usul ve Esaslar" da yer alacak "Değerlendirme Kriterleri ve Puanlamanın" Sağlık Bilimleri Enstitüsü tarafından aşağıdaki şekilde belirlenmesine, geçtiğimiz yıl yapılmış olan

Doktora Tez Ödüllerine başvurmuş ve ödül almış olan tez çalışmalarının içinde bulunduğumuz yıl içinde yapılacak olan yarışmaya katılmaya hakkı olmadıklarına ve

Enstitü Müdür Yardımcımız Prof. Dr.Işıl İrem BUDAKOĞLU’nun En Başarılı Doktora Tez Ödülü Yarışmasından Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak görevlendirilmesine;

01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında mezun olan öğrencilerin Doktora Tez Ödülü başvurularını danışmanları ile beraber 01 Ağustos -29.Eylül 2023

tarihleri arasında Enstitümüze başvurmalarına oy birliği ile karar verildi.

 

Akademik Faaliyet Türü

Faaliyet

Puan

Tez Çalışması İçin Alınan Proje

(Devam eden veya başarı ile tamamlanmış)

UFUK2020

100

TÜBİTAK 1001, 1003, 1004, 1007, 1505, 2244, 3501, SAYEM, SANTEZ, TAGEM, COST,

Uluslararası İkili İşbirliği Programları,

80

Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve

destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje

80

TÜBİTAK 1002, 1005, 3001

50

TÜBİTAK Bilim ve Toplum Projeleri

50

Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz

aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje (GÜ BAP dâhil)

30

Tezden Üretilmiş Yayın

SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi1

Q1

80

Q2

60

Q3

40

Q4

20

Tez çalışmasının yayımlandığı derginin (dergilerin) etki değeri (IF)

 

10 ≤ IF

30

5≤ IF <10

20

3≤ IF <5

15

1≤ IF <3

10

0< IF <1

5

Alan endeksleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) ve ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi 1

15

Diğer uluslararası hakemli dergilerde ve ULAKBİM TR Dizin tarafından

taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi 1

10

Tezden Üretilmiş Patent

Uluslararası patent

100

Ulusal patent

80

Uluslararası patent başvurusu

50

Ulusal patent başvurusu

40

Tez Kapsamında Alınmış Faydalı Model Belgesi

40

Tezden Üretilmiş Tebliğ

Hakemli uluslararası/ulusal bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede

sözlü olarak sunulan ve bunların bildiri kitabında tam metni veya özeti yayımlanan bildiri

10

Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İle İlgili Tez Konusu Olması

10

1 Editöre mektup, vaka raporları, teknik not, derlemeler, araştırma notu, kısa makale ve kitap eleştirisi bu kapsam dışındadır.

 

Toplantı Tarihi 09.02.2023   Toplantı Sayısı 08

Karar  08/33 Yapılacak olan tez çalışmalarında, deprem çalışmalarına mümkün olduğunca ağırlık verilmesi konusunda

anabilim dalı başkanlıklarına bilgi verilmesine ve ilgili başkanlıkların lisanüstü öğrencileri ile kararın  paylaşılmasının hatırlatılmasına oy birliği ile karar verildi.

Toplantı Tarihi 09.02.2023   Toplantı Sayısı 08

Karar  08/34 Deprem ile ilgili olarak tüm konularda yapılabilecek çalışmaların neler olabileceği konusunun ana bilim dalı başkanlıklarından da görüş alınarak

değerlendirme yapılmasına ve sonuçlara göre de bir koordinasyon birimi oluşturulmasına oy birliği ile karar verildi.

Toplantı Tarihi 08.12.2022   Toplantı Sayısı 47

 

Karar 47/22-Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı’ndan alınan  01.11.20222  tarih ve 497832 sayılı yazı görüşüldü.

    İlgi sayılı yazıda belirtilen, “Birim Akademik Teşvik ve İnceleme Komisyon Üyelerinden görev değişikliği, emeklilik veya başka herhangi bir nedenden dolayı komisyon üyeliği görevi düşen üye/üyeler yerine, Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğinin 5.maddesinin 1.fıkrasında yer alan ‘'Bu Yönetmelikte kendisine verilen görevleri yerine getirmek üzere yükseköğretim kurumlarının her bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde en az üçer üyeden oluşan birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu kurulur. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu başkanlığı, ilgili bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanı tarafından yürütülür. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyeleri ise ilgili birimin Yönetim Kurulu tarafından, yüksek akademik teşvik puanına sahip olan öğretim elemanları arasından seçilerek oluşturulur. Bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde yeterli öğretim elemanı bulunmaması halinde, üyeler yakın alanlardaki öğretim elemanları ile tamamlanır. Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeleri iki yıl için seçilir. Süresi biten üye yeniden seçilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde kalan süreyi tamamlamak üzere aynı usulle yeni üye seçilir.Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde kalan süreyi tamamlamak üzere aynı usulle yeni üye seçilir” hükmü doğrultusunda yeni üye/üyelerin belirlenerek güncel komisyon üyelerine aitlistenin yazımız ekinde yer alan excel tablosuna işlenip, en geç 15.12.2022 tarihine kadar Rektörlüğümüze ve zeynep.demirbag@gazi.edu.tr elektronik posta adresine gönderilmesi hususunda;” gereği 15.10.2021 tarih ve Enstitümüz Yönetim Kurulunun 43/23 sayılı kararı ile belirlenen akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyelerinin aşağıdaki tablodaki şekilde güncelenmesine ve 10.03.2022 tarih ve 308158 sayılı yazıda belirtilen “Üniversitemiz Senatosunun 02.09.2021 tarih ve 17 sayılı toplantısında görüşülerek kabul edilen "Gazi Üniversitesi Akademik Performans Değerlendirme Yönergesi"nin 5. maddesinin 1. fıkrasında belirtilen "Bu Yönergede kendisine verilen görevleri yerine getirmek üzere Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği kapsamında Üniversitenin her bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde en az üçer üyeden oluşturulmuş olan Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları Bölüm Akademik Performans Değerlendirme Komisyonu olarak görev yapar. Rektör gerekli hallerde Komisyonlara ilave üyeler görevlendirebilir veya komisyonları tümüyle yeni üyelerden oluşturabilir. Birimlerin bölüm sayısı, bölümlerinde mevcut öğretim elemanı sayısı ve bilim alanlarının benzerlikleri de dikkate alınarak birden fazla bölümde görev yapan öğretim elemanlarının faaliyetlerini değerlendirmek üzere ortak komisyonlar oluşturulması da mümkündür. Bu kapsamdaki hususlar ilgili Birimlerin Yönetim kurulu tarafından değerlendirilerek karara bağlanır. Süresi biten üye yeniden görevlendirilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde aynı usulle kalan süreyi tamamlamak üzere yeni üye görevlendirilir." hükmü uyarınca Bölüm Akademik Performans Değerlendirme Komisyonlarının Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarından oluşturulması Rektörlüğümüzce uygun görülmüştür gereği Akademik Performans Değerlendirme Komisyon üyelerinin de tablodaki şekilde oluşturulmasına oy birliği ile karar verildi.

 

Toplantı Tarihi  23.06.2022 Toplantı Sayısı 25

 

Karar 25/21 -Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğünün 20.06.2022 tarih ve E.391598 sayılı yazısı görüşüldü. Üniversitemizin 96.
Yıl Etkinlikleri kapsamında doktora öğrencilerinin katılımıyla "En Başarılı Doktora Tez Ödülü Yarışması"yarışması ile ilgiliyazı ekinde gönderilen 

"Usul ve Esaslar" da yer alacak "Değerlendirme Kriterleri ve Puanlamanın" Sağlık Bilimleri Enstitüsü tarafından aşağıdakişekilde
belirlenmesine, geçtiğimiz yıl yapılmış olan Doktora Tez Ödüllerine başvurmuş ve ödül almış olan tez çalışmalarının içinde bulunduğumuz yıl  

içinde yapılacak olan yarışmaya katılmaya hakkı olmadıklarına  ve Enstitü Müdür Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi Onur İNAM’ın En Başarılı Doktora Tez Ödülü

Yarışmasından Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak görevlendirilmesine  oy birliği ile karar verildi.

 

Akademik Faaliyet Türü Faaliyet Dergi Grubu /Puan Puan Adayın Puanı
Tez Çalışması İçin Alınan Proje UFUK2020 100    
(Devam eden veya başarı ile tamamlanmış) TÜBİTAK 1001, 1003, 1004, 1007, 1505, 2244, 3501, SAYEM, SANTEZ, TAGEM, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları,  80    
  Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje 80    
TÜBİTAK 1002, 1005, 3001  50    
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Projeleri 50    
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje (GÜ BAP dâhil) 30    
Tezden Üretilmiş Yayın SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi1  Q1 80    
Q2 60    
Q3 40    
Q4 20    
Tez çalışmasının yayımlandığı derginin (dergilerin) etki değeri (IF) 10 ≤ IF 30    
5≤ IF <10 20    
3≤ IF <5 15    
1≤ IF <3 10    
0< IF <1 5    
Alan endeksleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) ve ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi 1 15    
Diğer uluslararası hakemli dergilerde ve ULAKBİM TR Dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi 1 10    
Tezden Üretilmiş Patent Uluslararası patent 100    
Ulusal patent 80    
Uluslararası patent başvurusu  50    
Ulusal patent başvurusu  40    
Tez Kapsamında Alınmış Faydalı Model Belgesi 40    
Tezden Üretilmiş Tebliğ Hakemli uluslararası/ulusal bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların bildiri kitabında tam metni veya özeti yayımlanan bildiri 10    
Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları İle İlgili Tez Konusu Olması 10    
1 Editöre mektup, vaka raporları, teknik not, derlemeler, araştırma notu, kısa makale ve kitap eleştirisi bu kapsam dışındadır.

 

Toplantı Tarihi 02.06.2022   Toplantı Sayısı 21

Karar 21/29 Enstitü Dergisinin Kurullarının ekli tabloda yer aldığı şekilde oluşturulmasına ve kararın Merkez Yayın Komisyonuna da iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

 

Sahibi
Prof. Dr. Musa YILDIZ (Rektor of Gazi University)
Genel Yayın Yönetmeni
Prof. Dr. Adviye Gülçin SAĞDIÇOĞLU CELEP  (Health Sciences Institute Director)
Baş Editör
Prof. Dr. Aysel BERKKAN  (Gazi University Faculty of Pharmacy)
Editörler
Prof. Dr. Aysel BERKKAN  (Gazi University Faculty of Pharmacy)
Prof. Dr. Didem ATABEK  (Gazi University Faculty of Dentistry)
Prof. Dr. Çiğdem ELMAS (Gazi University Faculty of  Medicine)
Asst. Prof. Onur İNAM (Gazi University Faculty of  Medicine)
Yayın Kurulu
Prof. Dr. Mehmet GÜNAY  (Gazi University Faculty of Sport Sciences)
Assoc. Prof. Dr. Nihan KAFA  (Gazi University Faculty of Health Sciences)
Prof. Dr. Bülent GÜNDÜZ  (Gazi University Faculty of Health Sciences)
Prof. Dr. Berrin IŞIK  (Gazi University Faculty of Medicine)
Assoc. Prof. Dr. Tuğba BEZGİN (Ankara University Faculty of  Dentistry)
Prof. Dr. Gülçin AKÇA  (Gazi University Faculty of Dentistry)
Prof. Dr. Tansu ULUKAVAK ÇİFTÇİ  (Gazi University Faculty of Medicine)
Prof. Dr. İlkay PEKER (Gazi University Faculty of Dentistry)
Prof. Dr. Burcu Özdemir (Gazi University Faculty of Dentistry)
Assoc. Prof. Elçin ÖZGÜR BÜYÜKATALAY (Gazi University Faculty of  Medicine)
Dr. Çağhan Tönge  (Dışkapı Yıldırım Beyazıt Training and Research Hospital Department of Neurosurgery)
Bilimsel Danışma Kurulu
Prof. Dr. İlkay ERDOĞAN ORHAN  (Gazi University Faculty of Pharmacy)
Prof. Dr. Uğur TAMER  (Gazi University Faculty of Pharmacy)
Prof. Dr. Mustafa KAVUTÇU  (Gazi University Faculty of Medicine)
Prof. Dr. Erden BANOĞLU (Gazi University Faculty of Pharmacy)
Prof. Dr. İsmet ÇOK (Gazi University Faculty of Pharmacy)
Prof. Dr. Resul KARAKUŞ  (Gazi University Faculty of  Medicine)
Prof. Dr. Nevin Aysel ATALAY GÜZEL (Gazi University Faculty of Health Sciences)
Prof. Dr. Suat KARAKÜÇÜK (Gazi University Faculty of Sport Sciences)
Prof. Dr. Haluk BODUR  (Gazi University Faculty of Dentistry)
Prof. Dr. Sibel AKSU YILDIRIM  (Hacettepe University Faculty of Health Sciences)
Prof. Dr. Sultan AYAZ  (Gazi University Faculty of Health Sciences)
Prof. Dr. Melek Dilek TURGUT (Hacettepe University Faculty of Dentistry)
Assoc. Prof. Dr. Jelena Popović Đorđević (Department of Food Technology and Biochemistry, Faculty of Agriculture, University of Belgrade)
Prof. Dr. Girish KUMAR GUPTA (Sri Sai College of Pharmacy, India)
Prof. Dr. Reza RASTMANESH (Shahid Beheshti University of Medical Sciences, Iran)
Teknik Editörler
Lecturer Ceyda SARPER ERKILIÇ
Lecturer İnci İNCELEME
Research Assistant Dr. Hasya Nazlı EKİN
Research Assistant Şehriban DUYAR ÖZER
Research Assistant Mustafa Fevzi KARAGÖZ
PhD Student Esra OĞUZ

 

Toplantı Tarihi 02.06.2022   Toplantı Sayısı 21

Karar 21/25- Enstitümüz Biyofizik Anabilim Dalı’ndan gelen 01.06.2022 tarih ve E.374694 sayılı yazısı görüşüldü.

Biyofizik  Anabilim Dalının doktora programında, ‘ doktora programlarının yürütülmesi için en az 6 öğretim üyesi bulunması’ şartı nedeniyle, programda yer alan öğretim üyelerine, aşağıdaki tabloda yer alan öğretim üyesinin eklenmesinin uygun olduğuna oy birliği ile karar verildi.

Toplantı Tarihi 20.05.2022 Toplantı Sayısı 19
***Karar  19/21

2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı lisansüstü öğrenci alımları ile ilgili kontenjanların belirlenmesi, yüksek lisans ve doktora öğrenci kabulünde görev alacak öğretim üyelerinin her bir program için ayrı ayrı olmak üzere (yüksek lisans-doktora) belirlenmesine ve öğrenci alım takviminin aşağıdaki şekilde olmasına  oy birliği ile karar verildi.

1-Başvurularda iş ve işlemlerin aşağıdaki tabloda bulunan tarihlerde yürütülmesi

4-22 Temmuz 2022

Lisansüstü Başvuruları

22-29 Temmuz 2022

Ön Eleme

01-04 Ağustos 2022

Sınavlar

12 Ağustos 2022

Kesin kayıt hakkı kazananların ilanı

 

2. Yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde;

2.1. Yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavı yapacak programlar için yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavların her ikisinden de en az 50 puan alınması, 

Yazılı sınavdan en az 50 puan alamayan adayların mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınmaması, mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınacak öğrencilerin ilgili anabilim dalı başkanlıkları tarafından web sayfalarında ilan edilmesi,

2.2. Yazılı sınav ve mülakat değerlendirme sınavı yapacak Ana Bilim Dalları, genel değerlendirme için yazılı sınav puanının %50’si ile mülâkat bilimsel değerlendirme sınavının %50’sinin toplanarak genel değerlendirme puanının belirlemesine,

2.3. Adayların değerlendirme ölçütlerine dayalı hesaplanan puana göre en yüksekten başlayarak sıralanması,  sıralama puanı 60 ve daha yüksek olan adayların ilan edilen kontenjan dâhilinde ilgili programlara yerleştirilmesi

3. Doktora programlarına öğrenci kabulünde;

3.1. Adaylar için yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavı yapılması 

3.2.Yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavının her ikisinden de en az 60 puan alınması, 

3.3.Yazılı sınavdan en az 60 puan alamayan adayların mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınmaması, mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınacak öğrencilerin ilgili anabilim dalı başkanlıkları tarafından web sayfalarında ilan edilmesi,

3.4. Genel Değerlendirme için Yazılı sınav puanının %50’si ile mülâkat bilimsel değerlendirme sınavının %50’sinin toplanarak genel değerlendirme puanının belirlenmesine,

3.5. Adayların değerlendirme ölçütlerine dayalı hesaplanan puana göre en yüksekten başlayarak sıralanması, sıralama puanı 60 ve daha yüksek olan adayların  ilan edilen kontenjan dâhilinde ilgili programlara yerleştirilmesi

4. Yabancı Uyruklu Öğrenci Kabulü

4.1. Yabancı uyruklu adayların yüksek lisans programları için lisans not ortalaması, doktora programları için ise yüksek lisans not ortalamasına göre ilan edilen kontenjan dâhilinde ilgili programlara yerleştirilmesine

        4.2. Yabancı uyruklu öğrenci kontenjanlarının anabilim dallarımız bazında mümkün olabildiğince yüksek tutulmasına            

        4.3. 25.03.2022 tarih ve 323913 sayılı Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından alınan yazıda belirtildiği üzere, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti uyruklular için Beslenme ve Diyetetik Anabilim Dalı için 1 yüksek lisans ve Protetik Diş Tedavisi Anabilim Dalı için de 1 doktora öğrencisi kontenjanının hatırlatılmasına

5.  Mülakat Sınavları

Yazılı ve/veya mülakat bilimsel değerlendirme sınavı uygulayan programlarda, ilan edilen kontenjanın 3 katı kadar aday değerlendirme sınavına alınır’

Hususunun hatırlatılarak işlemlerin tesisi edilmesine oy birliği ile karar verildi.

Toplantı Tarihi 14.04.2022 Toplantı Sayısı 15
***Karar  15/14- Enstitümüzün 2021-2022 Bahar yarıyılı Ara Sınav tarihlerinin 18-30 Nisan 2022 tarihleri arasında yapılmasına oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 24.02.2022 Toplantı Sayısı 8
***Karar  08/16- Lisansüstü Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği Madde 35-(8)’e (Ek:RG-10/6/2020-31151) maddesi gereğince tez döneminde olup, hiç ek süre almamış veya 1 dönem ek süre almış  öğrencilerin 2021-2022 Bahar yarıyılı için ek süre taleplerini, 16 Mart-13 Haziran 2022 tarihleri arasında yapmalarının uygun olduğuna, ilgili anabilim dalı başkanlıkları ile danışman öğretim üyelerinin de tarih aralığı ile ilgili hassas davranmalarına ve kararın anabilim dalı başkanlıklarına yazı ile bildirilmesine-web sayfamızda da duyurulmasına oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 17.02.2022 Toplantı Sayısı 7

***Karar   07/24- Üniversitemiz Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’nın 20.08.2021 tarih ve 149594 sayılı yazısı görüşüldü.
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı bahar Döneminde gerçekleştirilecek olan eğitim-öğretim faaliyetlerinin (2021-2022 Güz Uzaktan düşüldükten sonra) %40'ına kadar uzaktan öğretim yoluyla yapılmasına ilişkin Eğitim Öğretim ve Dış ilişkiler Kurum Koordinatörlüğü’nün 09.02.2022 tarih ve 286240 sayılı yazılarına ilişkin yer alan derslerin hangilerinin yüz yüze hangilerinin uzaktan öğretim yoluyla yapılacağının tespiti hususunda Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu tarafından hazırlanan ve Eğitim Komisyonu tarafından karara bağlanan temel ilkeler doğrultusunda, Ana Bilim Dallarından gelen derslerin hangilerinin sanal ortamda verileceğine ilişkin aşağıda belirtilen şekilde öğrenci bilgi sistemine işlenmesine oy birliği ile karar verildi.

***Karar 07/25- 2021-2022 Bahar yarıyılından itibaren yapılacak olan Tez Savunma Sınavlarına katılan izleyici/katılımcı isimlerinin, sayfamızda bulunan formda belirtilen alanlara doldurularak, sınav sonucu ile birlikte Enstitümüze gönderilmesine oy birliği ile karar verildi.  

Toplantı Tarihi 10.02.2022  Toplantı Sayısı 6

***Karar 06/21- Üniversitemiz Öğrenci işleri Dairesi Başkanlığının 01.02.2022 tarih ve 278912 sayılı yazısı görüşüldü.
Üniversitemiz Senatosunun 13.01.2022 tarih ve 01 sayılı toplantısında alınan 2022/02 sayılı karar gereği;
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Üniversitemiz Programlarında derslerin %40’ına kadar uzaktan öğretim yoluyla verilebilmesi;
Uzaktan öğretim yoluyla verilecek derslerin belirlenmesinde, program müfredatının mezuniyet için alınması gereken toplam AKTS değeri üzerinden hesaplanması;
Uzaktan öğretimle verilebilecek derslerin seçimindeki kriterlerin ilgili birimlerce koordinasyon içinde Eğitim komisyonu tarafından belirlenmesi önerilmektedir.
Yüksek lisans programları için 24 AKTS ve Doktora programları için 36 AKTS’ye tekabül edecek kadar dersin uzaktan öğretim yoluyla verilmesine, ancak 2021-2022 Güz Döneminde uzaktan öğretim yoluyla verilmiş olan derslerin AKTS değerlerinin, belirtilmiş olan AKTS değerlerinden düşülerek, 2021-2022 Bahar döneminde uzaktan öğretim yoluyla verilecek derslerin belirlenmesi ve 16 Şubat 2022 tarihine kadar da Enstitümüze bildirilmesine oy birliği ile karar verildi.

***Karar 06/37- 2021-2022 eğitim öğretim yılı bahar döneminde Enstitümüz kadrosunda ve anabilim dallarımızda görev yapan, aşağıdaki tabloda bilgileri bulunan Araştırma Görevlilerinin, Enstitümüzde 2021-2022 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde tez kontrolü ve dergi işlerinde görevlendirilmelerinin uygun olduğuna oy birliği ile karar  verildi.

Toplantı Tarihi 05.01.2022  Toplantı Sayısı 1
***Karar  01/18- 2021-2022 Bahar Yarıyılında Enstitümüz lisansüstü programlarına kendi imkanları ile başvuruda bulunacak yabancı uyruklu aday öğrenciler  için yazılı/mülâkat bilimsel değerlendirme sınavı yapılmamasına, sıralama puanının lisans veya yüksek lisans not ortalamasına göre yapılmasına oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 01.12.2021  Toplantı Sayısı 50
***Karar 50/12-  2021-2022 Eğitim Öğretim Yılından itibaren Enstitümüz anabilim dallarının Doktora Yeterlik Komitelerinde  aşağıda isimleri bulunan öğretim üyelerinin iki yıl  süreyle görevlendirilmelerine oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 18.11.2021  Toplantı Sayısı 48

***Karar 48/16- Enstitümüz Ana Bilim Dallarının Yüksek Lisans/Doktora öğrencilerinin danışmanlık seçimleri ile ilgili 3 tercih hakkı tanınması hususunun, yapılacak ilk Enstitü Kurulu’nda görüşülmesine oy birliği ile karar verildi.

***Karar 48/18  22.10.2021 tarihinde yapılan Enstitü Orpheus Öğrenci Temsilcisi/Enstitü Kalite Ekibi Öğrenci Temsilcisi seçiminde, Başkan olarak Anatomi Anabilim Dalı doktora öğrencisi Birce ERÇELEN ÖZÖZTÜRK ve Başkan Yardımcısı olarak da Farmakoloji (Ecz.) Anabilim Dalı doktora öğrencisi Oğuzhan DÖNMEZ ve Enstitümüz Engelli Öğrenci temsilcisi de Antrenörlük Eğitimi Antrenman ve Hareket Bilimleri Programı Yüksek lisans öğrencisi Selim DEMİRDAĞ seçilmiş olup, öğrenci temsilcilerinin yılda en az 1 yönetim kuruluna katılmaları kararı gereği, Birce ERÇELEN ve Selim DEMİRDAĞ’ın 24.11.2021 tarihinde yapılacak olan yönetim kurulumuza katılım sağlamaları (yüzyüze/ çevrim içi), kararın öğrencilerin anabilim dalı başkanlıkları ile kendi maillerine iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

Toplantı Tarihi 12.11.2021 Toplantı Sayısı 47
***Karar 47/21-  2021-2022 Eğitim Öğretim Yılından itibaren Enstitümüz anabilim dallarının Doktora Yeterlik Komitelerinde  aşağıda isimleri bulunan öğretim üyelerinin iki yıl  süreyle görevlendirilmelerinin kabulüne  oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 05.11.2021 Toplantı Sayısı 46
***Karar 46/26- ORPHEUS Etiketi alma süreci ile ilgili olarak 2019 yılında alınan ve aşağıda yer alan danışmanlık anlaşması ile ilgili kararın tekrar görüşülmesine neticesinde,

***Karar 38/40-  ORPHEUS Etiketi alma süreci kapsamında Enstitümüzde danışmanlık yapmak üzere görevlendirilen öğretim elemanları ile öğrenci arasında imzalanmak üzere hazırlanan "Lisansüstü Öğrenci ve Danışman Anlaşması"nın ekte gösterildiği şekliyle kabulüne.

Eğitim Öğretim ve Dış İlişkiler Kurum Koordinatörlüğü Eğitim Planlama Biriminden alınan 27.10.2021 tarih ve 202195 sayılı yazıda ‘ Kalite Komisyonunun ilgi yazısında belirtildiği üzere Üniversitemiz geneli için geliştirilen iyileştirme çalışmaları, çalışmalardan sorumlu Üniversitemiz kurul, komisyon, koordinatörlük ve idari birimleri ile Kalite Komisyonu İyileştirme Çalışmaları İş Birliği Toplantılarında karara bağlanmış, planlanan çalışmaların en kısa sürede hayata geçirilerek takibinin yapılması yönünde bilgilendirme yapılmıştır. İyileştirme çalışmaları kapsamında enstitü müdürlüğünüz tarafından öğretim elemanlarına yönelik tez danışmanlığı eğitimlerinin yıl sonuna kadar en az 1 tane olacak şekilde düzenlenmesi ve eğitimlere ilişkin kanıtların ekli dosyada ilgili bölümü yer alan İyileştirme Çalışmaları Takip Formuna eklenebilmesi için Koordinatörlüğümüze iletilmesi hususunda’ belirtildiği üzere, yeni başlayan öğretim elemanlarının Danışmanlık Eğitimi almasının gerekli olduğuna oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 15.10.2021 Toplantı Sayısı 43
***Karar 43/30 Enstitümüz Öğrenci formları (Tez Konusu/Tez Önerisi) eklerinde kâğıt israfının önlenmesi için güncellemeler yapılarak, tez konusu ve tez önerisi formlarının 3 sayfayı geçmeyecek şekilde anabilim dallarından Enstitümüze iletilmesine ve ‘Yeşil Enstitü’ olarak hareket edebilme noktasında çalışmalarımızın devam etmesine oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 08.10.2021 Toplantı Sayısı  42
***Karar 42/29- Enstitümüze bağlı anabilim dallarında, Yüksek Lisans/doktora programında eğitim görmekte olan öğrencilerden, aynı anda Tıpta Uzmanlık, Diş Hekimliğinde Uzmanlık, Eczacılıkta Uzmanlık ve Veteriner Hekimliğinde Uzmanlık öğrencilikleri bulunup/bulunmadığı ile ilgili, anabilim dallarına yazılan 29.09.2021 tarih ve 178590 sayılı yazımıza istinaden, kayıtlı tüm öğrenciler tarafından imzalanmış ilgili formun (Form38) Enstitümüze iletilmiş olması gerektiğinden, ilgili forma dosyasında ulaşılamayan öğrencilerimize, danışman atanma, tez konusu belirleme, tez sınav jürisi atama ve diğer öğrencilik işleri ile ilgili karar alınmayacağı hususunda ilgili Ana Bilim Dalı başkanlıklarına bilgi verilmesine ve ilgili tüm öğrencilerin anabilim dalı başkanlıkları tarafından ilgili konuda bilgilendirilmesine oy birliği ile karar verildi.

***Karar 42/30-Enstitümüz Yönetim Kurulunun 10.06.2021 tarihinde almış olduğu 25/19 sayılı kararda yer aldığı üzere, Enstitümüze, anabilim dalı başkanlıkları tarafından iletilecek formlardan, akademik kurul kararı istenecek olanların içine, kredi transferi (Form 16 Ders Saydırma) formunun da eklenmesine oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 10.06.2021 Toplantı Sayısı  25

***Karar 25/19-  Enstitümüz ana bilim dallarından Enstitümüze iletilmekte olan aşağıda isimleri belirtilen formların  Ana Bilim Dalı Akademik Kurul Kararı alınarak Enstitümüze iletilmesine oy birliği ile karar verildi.

Öğrenci Formları
Form 2                                  Danışman Atama Formu         
Form 2.1                               Danışman Atama Formu         
Form 3                                  Tez Konusu Önerme Formu   
Form 4                                  Dönem Projesi Konusu Önerme Formu         
Form 4.1                               Dönem Projesi Değişikliği Önerme Formu   
Form 6                                  Tez Başlığı Değiştirme Formu (Danışman Tarafından)        
Form 7                                  Danışman Değişikliği İstem Formu   
Form 10                                Doktora Tez İzleme Komitesi Atama Formu
Form 13                                Tez Sınav Jürisi Atama Formu           
Form 24                                Bilimsel Hazırlık Programı Ders Kayıt Formu          
Form 25                                Kontenjanlar, Kriterler, Açılacak Dersler      
Form 27                                Yeni Açılan Ders Değerlendirme Formu       
Form 28                                Ders Tanımlama Formu (Türkçe)      
Form 28                                Ders Tanımlama Formu (İngilizce)    
Form 34                                Tez İzleme Komitesi Değişikliği Formu        



 

 

 

background image