Toplantı Tarihi 29.02.2024 Toplantı Sayısı 9 |
Karar 09/19 - Enstitümüz tarafından daha önce yapılmış olan gerek Ağaç Dikme Etkinlikleri (ortaokullarla ve kendi lisansüstü öğrencilerimizle) gerekse de anaokullarına ve belediyelerin Hanım Lokali gibi birimlerine yapılan ziyaretler sonrası Enstitümüzden talep edilen ve her yıl yapmakta olduğumuz anket sonuçlarından alınan talepler neticesinde, Sağlık Bilimleri Enstitüsü kapsamında, kurumsal olarak yapılacak Sağlık Bilimleri alanlarını kapsayan eğitim taleplerinin, çevrim içi ya da Üniversitemizin uygun olabilecek konferans salonları ile talepte bulunan kurum ve/veya kuruluşların sağlayabileceği toplantı salonlarında konferans/çalıştay gibi eğitim faaliyetlerinin yapılabilmesi hususunda, Toplumsal Katkı ve Sosyal İşler Kurum Koordinatörlüğünden de görüş alınarak planlama yapılmasına oy birliği ile karar verildi.
Karar 09/20 - Birim İç Değerlendirme Raporu hazırlanırken,
YÖKAK Değerlendirme Ölçütleri,
Kurum Stratejik Plan amaç ve hedefleri
Birim Stratejik Plan amaç ve hedefleri
Strateji Eylem Planı (SEP)
Kalite İyileştirme Planı (KİP)
YÖKAK 2022 yılı GÜ Kurumsal Akreditasyon Raporu (KAR) 2022 tespitleri (özellikle "Sonuç ve Değerlendirme" kısmında yer alan "Geliştirmeye Açık Yönler ve Öneriler") kapsamında yürütülen çalışmalar, ilgili SP Hedefi/SEP/KİP kodları ve KAR tespitleri ile ilişkilendirerek anlatılmalıdır.
Gereği, Sağlık Bilimleri Enstitüsü Birim İç Değerlendirme Raporu da SP Hedef, SEP ve KİP kodları ile ilişkilendirilerek hazırlanmıştır. Enstitü Yönetim Kurulumuzda da görüşülerek oy birliği ile kabul edilmiştir. Ayrıca bu görüşmeler neticesinde;
1.Karar 09/19 alınmıştır.
2.Mikrokredilendirme konusunda konferans yapma kararı alınmıştır.
3.Anabilim dalı başkanlıklarından mikrokredilendirme konusunda (mikrokredilendirilebilecek derslerinin bilgisinin tarafımıza iletilmesi) görüş sorulması ve sonrasında Enstitü Eğitim Komisyonu ile çalışma yapılması kararı alınmıştır.
Karar 09/21 – Enstitü bünyesinde laboratuar kurulması için proje yazılmasına oy birliği ile karar verildi.
Toplantı Tarihi 20.07.2023 Toplantı Sayısı 34 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 34/15 -Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğünün 17.07.2023 tarih ve E.703999 sayılı yazısı görüşüldü. Üniversitemizin 97. Yıl Etkinlikleri kapsamında doktora öğrencilerinin katılımıyla "En Başarılı Doktora Tez Ödülü Yarışması" yarışması ile ilgili yazı ekinde gönderilen "Usul ve Esaslar" da yer alacak "Değerlendirme Kriterleri ve Puanlamanın" Sağlık Bilimleri Enstitüsü tarafından aşağıdaki şekilde belirlenmesine, geçtiğimiz yıl yapılmış olan Doktora Tez Ödüllerine başvurmuş ve ödül almış olan tez çalışmalarının içinde bulunduğumuz yıl içinde yapılacak olan yarışmaya katılmaya hakkı olmadıklarına ve Enstitü Müdür Yardımcımız Prof. Dr.Işıl İrem BUDAKOĞLU’nun En Başarılı Doktora Tez Ödülü Yarışmasından Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak görevlendirilmesine; 01.01.2022-31.12.2022 tarihleri arasında mezun olan öğrencilerin Doktora Tez Ödülü başvurularını danışmanları ile beraber 01 Ağustos -29.Eylül 2023 tarihleri arasında Enstitümüze başvurmalarına oy birliği ile karar verildi.
1 Editöre mektup, vaka raporları, teknik not, derlemeler, araştırma notu, kısa makale ve kitap eleştirisi bu kapsam dışındadır.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 09.02.2023 Toplantı Sayısı 08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 08/33 Yapılacak olan tez çalışmalarında, deprem çalışmalarına mümkün olduğunca ağırlık verilmesi konusunda anabilim dalı başkanlıklarına bilgi verilmesine ve ilgili başkanlıkların lisanüstü öğrencileri ile kararın paylaşılmasının hatırlatılmasına oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 09.02.2023 Toplantı Sayısı 08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 08/34 Deprem ile ilgili olarak tüm konularda yapılabilecek çalışmaların neler olabileceği konusunun ana bilim dalı başkanlıklarından da görüş alınarak değerlendirme yapılmasına ve sonuçlara göre de bir koordinasyon birimi oluşturulmasına oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 08.12.2022 Toplantı Sayısı 47 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 47/22-Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı’ndan alınan 01.11.20222 tarih ve 497832 sayılı yazı görüşüldü. İlgi sayılı yazıda belirtilen, “Birim Akademik Teşvik ve İnceleme Komisyon Üyelerinden görev değişikliği, emeklilik veya başka herhangi bir nedenden dolayı komisyon üyeliği görevi düşen üye/üyeler yerine, Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğinin 5.maddesinin 1.fıkrasında yer alan ‘'Bu Yönetmelikte kendisine verilen görevleri yerine getirmek üzere yükseköğretim kurumlarının her bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde en az üçer üyeden oluşan birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu kurulur. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu başkanlığı, ilgili bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanı tarafından yürütülür. Birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyeleri ise ilgili birimin Yönetim Kurulu tarafından, yüksek akademik teşvik puanına sahip olan öğretim elemanları arasından seçilerek oluşturulur. Bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde yeterli öğretim elemanı bulunmaması halinde, üyeler yakın alanlardaki öğretim elemanları ile tamamlanır. Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeleri iki yıl için seçilir. Süresi biten üye yeniden seçilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde kalan süreyi tamamlamak üzere aynı usulle yeni üye seçilir.Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde kalan süreyi tamamlamak üzere aynı usulle yeni üye seçilir” hükmü doğrultusunda yeni üye/üyelerin belirlenerek güncel komisyon üyelerine aitlistenin yazımız ekinde yer alan excel tablosuna işlenip, en geç 15.12.2022 tarihine kadar Rektörlüğümüze ve zeynep.demirbag@gazi.edu.tr elektronik posta adresine gönderilmesi hususunda;” gereği 15.10.2021 tarih ve Enstitümüz Yönetim Kurulunun 43/23 sayılı kararı ile belirlenen akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonu üyelerinin aşağıdaki tablodaki şekilde güncelenmesine ve 10.03.2022 tarih ve 308158 sayılı yazıda belirtilen “Üniversitemiz Senatosunun 02.09.2021 tarih ve 17 sayılı toplantısında görüşülerek kabul edilen "Gazi Üniversitesi Akademik Performans Değerlendirme Yönergesi"nin 5. maddesinin 1. fıkrasında belirtilen "Bu Yönergede kendisine verilen görevleri yerine getirmek üzere Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği kapsamında Üniversitenin her bölüm, anabilim dalı veya anasanat dalı başkanlıkları bünyesinde en az üçer üyeden oluşturulmuş olan Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları Bölüm Akademik Performans Değerlendirme Komisyonu olarak görev yapar. Rektör gerekli hallerde Komisyonlara ilave üyeler görevlendirebilir veya komisyonları tümüyle yeni üyelerden oluşturabilir. Birimlerin bölüm sayısı, bölümlerinde mevcut öğretim elemanı sayısı ve bilim alanlarının benzerlikleri de dikkate alınarak birden fazla bölümde görev yapan öğretim elemanlarının faaliyetlerini değerlendirmek üzere ortak komisyonlar oluşturulması da mümkündür. Bu kapsamdaki hususlar ilgili Birimlerin Yönetim kurulu tarafından değerlendirilerek karara bağlanır. Süresi biten üye yeniden görevlendirilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması halinde aynı usulle kalan süreyi tamamlamak üzere yeni üye görevlendirilir." hükmü uyarınca Bölüm Akademik Performans Değerlendirme Komisyonlarının Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarından oluşturulması Rektörlüğümüzce uygun görülmüştür gereği Akademik Performans Değerlendirme Komisyon üyelerinin de tablodaki şekilde oluşturulmasına oy birliği ile karar verildi.
|
Toplantı Tarihi 23.06.2022 Toplantı Sayısı 25 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 25/21 -Üniversitemiz Araştırma Geliştirme Kurum Koordinatörlüğünün 20.06.2022 tarih ve E.391598 sayılı yazısı görüşüldü. Üniversitemizin 96. "Usul ve Esaslar" da yer alacak "Değerlendirme Kriterleri ve Puanlamanın" Sağlık Bilimleri Enstitüsü tarafından aşağıdakişekilde içinde yapılacak olan yarışmaya katılmaya hakkı olmadıklarına ve Enstitü Müdür Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi Onur İNAM’ın En Başarılı Doktora Tez Ödülü Yarışmasından Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak görevlendirilmesine oy birliği ile karar verildi.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 02.06.2022 Toplantı Sayısı 21 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 21/29 Enstitü Dergisinin Kurullarının ekli tabloda yer aldığı şekilde oluşturulmasına ve kararın Merkez Yayın Komisyonuna da iletilmesine oy birliği ile karar verildi.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 02.06.2022 Toplantı Sayısı 21 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karar 21/25- Enstitümüz Biyofizik Anabilim Dalı’ndan gelen 01.06.2022 tarih ve E.374694 sayılı yazısı görüşüldü. Biyofizik Anabilim Dalının doktora programında, ‘ doktora programlarının yürütülmesi için en az 6 öğretim üyesi bulunması’ şartı nedeniyle, programda yer alan öğretim üyelerine, aşağıdaki tabloda yer alan öğretim üyesinin eklenmesinin uygun olduğuna oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 20.05.2022 Toplantı Sayısı 19 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 19/21
2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı lisansüstü öğrenci alımları ile ilgili kontenjanların belirlenmesi, yüksek lisans ve doktora öğrenci kabulünde görev alacak öğretim üyelerinin her bir program için ayrı ayrı olmak üzere (yüksek lisans-doktora) belirlenmesine ve öğrenci alım takviminin aşağıdaki şekilde olmasına oy birliği ile karar verildi. 1-Başvurularda iş ve işlemlerin aşağıdaki tabloda bulunan tarihlerde yürütülmesi
2. Yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; 2.1. Yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavı yapacak programlar için yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavların her ikisinden de en az 50 puan alınması, Yazılı sınavdan en az 50 puan alamayan adayların mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınmaması, mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınacak öğrencilerin ilgili anabilim dalı başkanlıkları tarafından web sayfalarında ilan edilmesi, 2.2. Yazılı sınav ve mülakat değerlendirme sınavı yapacak Ana Bilim Dalları, genel değerlendirme için yazılı sınav puanının %50’si ile mülâkat bilimsel değerlendirme sınavının %50’sinin toplanarak genel değerlendirme puanının belirlemesine, 2.3. Adayların değerlendirme ölçütlerine dayalı hesaplanan puana göre en yüksekten başlayarak sıralanması, sıralama puanı 60 ve daha yüksek olan adayların ilan edilen kontenjan dâhilinde ilgili programlara yerleştirilmesi 3. Doktora programlarına öğrenci kabulünde; 3.1. Adaylar için yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavı yapılması 3.2.Yazılı ve mülâkat bilimsel değerlendirme sınavının her ikisinden de en az 60 puan alınması, 3.3.Yazılı sınavdan en az 60 puan alamayan adayların mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınmaması, mülakat bilimsel değerlendirme sınavına alınacak öğrencilerin ilgili anabilim dalı başkanlıkları tarafından web sayfalarında ilan edilmesi, 3.4. Genel Değerlendirme için Yazılı sınav puanının %50’si ile mülâkat bilimsel değerlendirme sınavının %50’sinin toplanarak genel değerlendirme puanının belirlenmesine, 3.5. Adayların değerlendirme ölçütlerine dayalı hesaplanan puana göre en yüksekten başlayarak sıralanması, sıralama puanı 60 ve daha yüksek olan adayların ilan edilen kontenjan dâhilinde ilgili programlara yerleştirilmesi 4. Yabancı Uyruklu Öğrenci Kabulü 4.1. Yabancı uyruklu adayların yüksek lisans programları için lisans not ortalaması, doktora programları için ise yüksek lisans not ortalamasına göre ilan edilen kontenjan dâhilinde ilgili programlara yerleştirilmesine 4.2. Yabancı uyruklu öğrenci kontenjanlarının anabilim dallarımız bazında mümkün olabildiğince yüksek tutulmasına 4.3. 25.03.2022 tarih ve 323913 sayılı Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından alınan yazıda belirtildiği üzere, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti uyruklular için Beslenme ve Diyetetik Anabilim Dalı için 1 yüksek lisans ve Protetik Diş Tedavisi Anabilim Dalı için de 1 doktora öğrencisi kontenjanının hatırlatılmasına 5. Mülakat Sınavları Yazılı ve/veya mülakat bilimsel değerlendirme sınavı uygulayan programlarda, ilan edilen kontenjanın 3 katı kadar aday değerlendirme sınavına alınır’ Hususunun hatırlatılarak işlemlerin tesisi edilmesine oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 14.04.2022 Toplantı Sayısı 15 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 15/14- Enstitümüzün 2021-2022 Bahar yarıyılı Ara Sınav tarihlerinin 18-30 Nisan 2022 tarihleri arasında yapılmasına oy birliği ile karar verildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 24.02.2022 Toplantı Sayısı 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 08/16- Lisansüstü Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği Madde 35-(8)’e (Ek:RG-10/6/2020-31151) maddesi gereğince tez döneminde olup, hiç ek süre almamış veya 1 dönem ek süre almış öğrencilerin 2021-2022 Bahar yarıyılı için ek süre taleplerini, 16 Mart-13 Haziran 2022 tarihleri arasında yapmalarının uygun olduğuna, ilgili anabilim dalı başkanlıkları ile danışman öğretim üyelerinin de tarih aralığı ile ilgili hassas davranmalarına ve kararın anabilim dalı başkanlıklarına yazı ile bildirilmesine-web sayfamızda da duyurulmasına oy birliği ile karar verildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 17.02.2022 Toplantı Sayısı 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 07/24- Üniversitemiz Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’nın 20.08.2021 tarih ve 149594 sayılı yazısı görüşüldü. ***Karar 07/25- 2021-2022 Bahar yarıyılından itibaren yapılacak olan Tez Savunma Sınavlarına katılan izleyici/katılımcı isimlerinin, sayfamızda bulunan formda belirtilen alanlara doldurularak, sınav sonucu ile birlikte Enstitümüze gönderilmesine oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 10.02.2022 Toplantı Sayısı 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 06/21- Üniversitemiz Öğrenci işleri Dairesi Başkanlığının 01.02.2022 tarih ve 278912 sayılı yazısı görüşüldü. ***Karar 06/37- 2021-2022 eğitim öğretim yılı bahar döneminde Enstitümüz kadrosunda ve anabilim dallarımızda görev yapan, aşağıdaki tabloda bilgileri bulunan Araştırma Görevlilerinin, Enstitümüzde 2021-2022 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde tez kontrolü ve dergi işlerinde görevlendirilmelerinin uygun olduğuna oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 05.01.2022 Toplantı Sayısı 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 01/18- 2021-2022 Bahar Yarıyılında Enstitümüz lisansüstü programlarına kendi imkanları ile başvuruda bulunacak yabancı uyruklu aday öğrenciler için yazılı/mülâkat bilimsel değerlendirme sınavı yapılmamasına, sıralama puanının lisans veya yüksek lisans not ortalamasına göre yapılmasına oy birliği ile karar verildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 01.12.2021 Toplantı Sayısı 50 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 50/12- 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılından itibaren Enstitümüz anabilim dallarının Doktora Yeterlik Komitelerinde aşağıda isimleri bulunan öğretim üyelerinin iki yıl süreyle görevlendirilmelerine oy birliği ile karar verildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 18.11.2021 Toplantı Sayısı 48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 48/16- Enstitümüz Ana Bilim Dallarının Yüksek Lisans/Doktora öğrencilerinin danışmanlık seçimleri ile ilgili 3 tercih hakkı tanınması hususunun, yapılacak ilk Enstitü Kurulu’nda görüşülmesine oy birliği ile karar verildi. ***Karar 48/18 22.10.2021 tarihinde yapılan Enstitü Orpheus Öğrenci Temsilcisi/Enstitü Kalite Ekibi Öğrenci Temsilcisi seçiminde, Başkan olarak Anatomi Anabilim Dalı doktora öğrencisi Birce ERÇELEN ÖZÖZTÜRK ve Başkan Yardımcısı olarak da Farmakoloji (Ecz.) Anabilim Dalı doktora öğrencisi Oğuzhan DÖNMEZ ve Enstitümüz Engelli Öğrenci temsilcisi de Antrenörlük Eğitimi Antrenman ve Hareket Bilimleri Programı Yüksek lisans öğrencisi Selim DEMİRDAĞ seçilmiş olup, öğrenci temsilcilerinin yılda en az 1 yönetim kuruluna katılmaları kararı gereği, Birce ERÇELEN ve Selim DEMİRDAĞ’ın 24.11.2021 tarihinde yapılacak olan yönetim kurulumuza katılım sağlamaları (yüzyüze/ çevrim içi), kararın öğrencilerin anabilim dalı başkanlıkları ile kendi maillerine iletilmesine oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 12.11.2021 Toplantı Sayısı 47 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 47/21- 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılından itibaren Enstitümüz anabilim dallarının Doktora Yeterlik Komitelerinde aşağıda isimleri bulunan öğretim üyelerinin iki yıl süreyle görevlendirilmelerinin kabulüne oy birliği ile karar verildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 05.11.2021 Toplantı Sayısı 46 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 46/26- ORPHEUS Etiketi alma süreci ile ilgili olarak 2019 yılında alınan ve aşağıda yer alan danışmanlık anlaşması ile ilgili kararın tekrar görüşülmesine neticesinde, ***Karar 38/40- ORPHEUS Etiketi alma süreci kapsamında Enstitümüzde danışmanlık yapmak üzere görevlendirilen öğretim elemanları ile öğrenci arasında imzalanmak üzere hazırlanan "Lisansüstü Öğrenci ve Danışman Anlaşması"nın ekte gösterildiği şekliyle kabulüne. Eğitim Öğretim ve Dış İlişkiler Kurum Koordinatörlüğü Eğitim Planlama Biriminden alınan 27.10.2021 tarih ve 202195 sayılı yazıda ‘ Kalite Komisyonunun ilgi yazısında belirtildiği üzere Üniversitemiz geneli için geliştirilen iyileştirme çalışmaları, çalışmalardan sorumlu Üniversitemiz kurul, komisyon, koordinatörlük ve idari birimleri ile Kalite Komisyonu İyileştirme Çalışmaları İş Birliği Toplantılarında karara bağlanmış, planlanan çalışmaların en kısa sürede hayata geçirilerek takibinin yapılması yönünde bilgilendirme yapılmıştır. İyileştirme çalışmaları kapsamında enstitü müdürlüğünüz tarafından öğretim elemanlarına yönelik tez danışmanlığı eğitimlerinin yıl sonuna kadar en az 1 tane olacak şekilde düzenlenmesi ve eğitimlere ilişkin kanıtların ekli dosyada ilgili bölümü yer alan İyileştirme Çalışmaları Takip Formuna eklenebilmesi için Koordinatörlüğümüze iletilmesi hususunda’ belirtildiği üzere, yeni başlayan öğretim elemanlarının Danışmanlık Eğitimi almasının gerekli olduğuna oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 15.10.2021 Toplantı Sayısı 43 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 43/30 Enstitümüz Öğrenci formları (Tez Konusu/Tez Önerisi) eklerinde kâğıt israfının önlenmesi için güncellemeler yapılarak, tez konusu ve tez önerisi formlarının 3 sayfayı geçmeyecek şekilde anabilim dallarından Enstitümüze iletilmesine ve ‘Yeşil Enstitü’ olarak hareket edebilme noktasında çalışmalarımızın devam etmesine oy birliği ile karar verildi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 08.10.2021 Toplantı Sayısı 42 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 42/29- Enstitümüze bağlı anabilim dallarında, Yüksek Lisans/doktora programında eğitim görmekte olan öğrencilerden, aynı anda Tıpta Uzmanlık, Diş Hekimliğinde Uzmanlık, Eczacılıkta Uzmanlık ve Veteriner Hekimliğinde Uzmanlık öğrencilikleri bulunup/bulunmadığı ile ilgili, anabilim dallarına yazılan 29.09.2021 tarih ve 178590 sayılı yazımıza istinaden, kayıtlı tüm öğrenciler tarafından imzalanmış ilgili formun (Form38) Enstitümüze iletilmiş olması gerektiğinden, ilgili forma dosyasında ulaşılamayan öğrencilerimize, danışman atanma, tez konusu belirleme, tez sınav jürisi atama ve diğer öğrencilik işleri ile ilgili karar alınmayacağı hususunda ilgili Ana Bilim Dalı başkanlıklarına bilgi verilmesine ve ilgili tüm öğrencilerin anabilim dalı başkanlıkları tarafından ilgili konuda bilgilendirilmesine oy birliği ile karar verildi. ***Karar 42/30-Enstitümüz Yönetim Kurulunun 10.06.2021 tarihinde almış olduğu 25/19 sayılı kararda yer aldığı üzere, Enstitümüze, anabilim dalı başkanlıkları tarafından iletilecek formlardan, akademik kurul kararı istenecek olanların içine, kredi transferi (Form 16 Ders Saydırma) formunun da eklenmesine oy birliği ile karar verildi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toplantı Tarihi 10.06.2021 Toplantı Sayısı 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
***Karar 25/19- Enstitümüz ana bilim dallarından Enstitümüze iletilmekte olan aşağıda isimleri belirtilen formların Ana Bilim Dalı Akademik Kurul Kararı alınarak Enstitümüze iletilmesine oy birliği ile karar verildi.
|
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.